Τα δυο μεγαθήρια του Rock μαζί, όχι όμως σε καινούριο αυθεντικό υλικό και όχι σε συνεργασία μεταξύ τους, αλλά σε μια συλλογή με κάποια σπάνια και ακυκλοφόρητα κομμάτια περισσότερα από την καριέρα του τραγουδιστή, από ότι του κιθαρίστα. Στα δυο CD που αποτελούν το “Who Cares” ο Ian Gillan έχει τη μερίδα του λέοντος με 11 κομμάτια, ενώ ο Iommi συμμετέχει μαζί του σε τρία (τα δυο Who Cares και το “Zero The Hero” των Sabbath επί εποχής Gillan) και προτάσσει άλλα τρία. Ίσως να είναι λογική αυτή η ανισότητα στο tracklist καθώς η καριέρα του Iommi ήταν πιο σταθερή από αυτή του Gillan με την παρουσία του στους εμβληματικούς Sabbath να δεσπόζει, αφήνοντας μικρό περιθώριο για άλλες δραστηριότητες. Από την άλλη οι ποικίλες δραστηριότητες του τραγουδιστή των Deep Purple θα χρειάζονταν πολλές τέτοιες συλλογές για να καλυφθούν ολοκληρωμένα.

Πολύ ιδιαίτερη και σημαντική για την χώρα μας είναι η επιλογή του “Getaway” της συνεργασίας του Ian Gillan με τον Μιχάλη Ρακιντζή. Πέρα από όλα τα σχόλια που έχουν ακουστεί κατά καιρούς σχετικά με το τραγούδι, τη συνεργασία και οτιδήποτε άλλο είναι πραγματικά τρομερό το συναίσθημα να γνωρίζεις και να ξανακούς ότι ένας τέτοιος καλλιτέχνης έχει ηχογραφήσει με έναν Έλληνα, ιδιαίτερα μάλιστα ένα κομμάτι σαν κι αυτό που είναι πολύ διαφορετικό από ότι έχει τραγουδήσει ποτέ ο Gillan. Ας ελπίσουμε ότι οι νεαρότερες γενιές θα το εκτιμήσουν περισσότερο από τους γραφικούς μεταλοπατέρες που το χλευάζουν ακόμα.

Εντυπωσιακά είναι τα κομμάτια του Iommi με τον Glenn Hughes, άλλη μια παρουσία της οικογένειας των Deep Purple, που χαρακτηρίζονται σαν σπάνια και προέρχονται από σπέσιαλ εκδόσεις των άλμπουμ του κιθαρίστα με τη φωνή του Hughes να σαρώνει. Ενδιαφέρον έχουν και οι ηχογραφήσεις του Gillan με τους Repo Depo, τα σόλο ακυκλοφόρητα κομμάτια του και η unplugged εκτέλεση του “When A Blind Man Cries”. Τέλος, για τους φανατικούς οπαδούς των Deep Purple περιλαμβάνεται και το περίφημο instrumental jam “Dick Pimple”, το οποίο μέχρι πρόσφατα ήταν διαθέσιμο μόνο για τα μέλη του επίσημου fan club του συγκροτήματος και είναι χαρακτηριστικό του τι συμβαίνει σε μια πρόβα του συγκροτήματος.