Οι Jinjer δεν είναι πια απλά ένα ελπιδοφόρο ανερχόμενο σχήμα από την –μάλλον εκτός μεταλλικού χάρτη- Ουκρανία. Το κουαρτέτο από τη Γκορλόβκα καταφέρνει να εντυπωσιάσει και πάλι δικαιολογώντας παράλληλα τον ντόρο γύρω από το όνομα τους και έτσι, τρία χρόνια μετά το εξαιρετικό “King of Everything”, κυκλοφορούν το “Macro”.

Πρόκειται για ένα άλμπουμ με πολλά και ετερόκλητα στοιχεία που ευτυχώς, καταφέρνουν να τα κοντρολάρουν ώστε το τελικό αποτέλεσμα να εντυπωσιάζει. Στη φαρέτρα τους χωράνε τόσα πράγματα που είναι πραγματικά δύσκολο να τους φορέσεις μια ταμπέλα και να καταφέρεις να περιγράψεις αυτό που παίζουν. Εδώ θα βρεις μια μπάντα που πάνω σε ένα στυλ που μπαίνει κάτω από το γενικό και αόριστο χώρο του groove metal ενσωματώνει στοιχεία metalcore, djent και death και όλα αυτά τα βάζει παρέα με funk, jazz και reggae (ναι ναι). Όλα αυτά θα μπορούσαν να καταλήξουν γελοία βέβαια αν το τεχνικό επίπεδο όλων τους δεν ήταν υψηλό και δεν τα έκαναν όλα αυτά μέσα από μια ξεκάθαρα progressive λογική όπου κάθε μέλος ξεδιπλώνει από τη μία το ταλέντο του αλλά από την άλλη δημιουργεί ένα πολύ compact τελικό αποτέλεσμα σαν σύνολο.

Μη φανταστείτε πάντως πως πρόκειται για κάτι στριφνό σαν άκουσμα και ας είναι δύσκολο. Το κάθε κομμάτι έχει τα σωστά hooks, ο ντράμερ δίνει ρέστα ενώ υπάρχουν μπόλικες πιασάρικες μελωδίες (είτε στις μπασογραμμές, είτε στα lead) και φυσικά έχουν την τρομερή Tatiana Shmailyuk στα φωνητικά που παραδίδει μια ερμηνεία που κερδίζει χαλαρά τις εντυπώσεις (και είναι εντυπωσιακό πως προσαρμόζεται σε μια γκάμα φωνητικών, είτε χώνει καφρίλες, είτε εντυπωσιάζει σε μεστές -σχεδόν soul- φωνητικές γραμμές).

Το “Judgement (& Punishment)” είναι σίγουρα το κομμάτι που τραβά την προσοχή (crossover metal με reggae), όπως και το “Retrospection” όπου η Tatiana τραγουδά στα ουκρανικά, αλλά δεν έχει νόημα να ξεχωρίσω τα κομμάτια αφού όλο το άλμπουμ έχει ροή, από το aggressive μπάσιμο του “On The Top”, μέχρι το σβήσιμο του “lainnereP” που βοηθάει στο κάτσει η ένταση των προηγούμενων οκτώ συνθέσεων.