Με αφορμή την 30η επέτειο από την κυκλοφορία του “Appetite For Destruction” ο παραγωγός του άλμπουμ Tom Zutaut μίλησε στο L.A. Weekly. Σχετικά με τη καθυστέρηση στην κυκλοφορία του άλμπουμ σχολίασε: «έγραφαν τραγούδια και τους έλεγα συνέχεια ότι χρειάζονταν ένα τραγούδι που θα τους καθορίσει και θα τους πάει στην κορυφή και με ρωτούσαν ποιο είναι αυτό. Τους έλεγα ότι θα τους πω μόλις το ακούσω. Δεν μπορούσα να τους βοηθήσω να το γράψουν, αλλά σαν A&R (ΣΣ Artist & Repertoire) πάντα έχεις γνώμη στο πρώτο άλμπουμ ενός καλλιτέχνη». Το τραγούδι αυτό ήταν φυσικά το “Sweet Child O’Mine: «εξαρχής ήξερα ότι αυτό ήταν το τραγούδι που έλειπε, πριν καν κλείσουμε το στούντιο για την ηχογράφηση. Πέτυχε γιατί δεν ήταν παραδοσιακό, μια κλασσική power μπαλάντα. Ήταν επίσης πολύ μεγάλο σε διάρκεια και κανείς δεν το είδε σαν single, αλλά ήξερα ότι θα πήγαινε στο Νο.1 του Billboard. Είχαμε το “November Rain” και το “Don’t Cry” πριν ηχογραφηθεί το “Appetite…”, αλλά πίστευα ότι αυτά τραγούδια δεν έπρεπε να μπουν στο ντεμπούτο. Έπρεπε να ξεκινήσουν με μια ειλικρινή punk δήλωση. Αυτές οι μπαλάντες παραήταν περίπλοκες και θα μπέρδευαν το ακροατήριο εκτός LA βλέποντας τον Axl σε ένα πιάνο. Ο Axl το καταλάβαινε καλύτερα από όλους αυτό. Ήθελε οι Guns’n’Roses να ξεκινήσουν σαν punk για να αντεπιτεθούν στο hair metal».

Όσο για τις συνθήκες διαβίωσης του γκρουπ και τις καταχρήσεις ο Zutaut λέει: «ενώ το συγκρότημα ζούσε μέσα στην αθλιότητα στο σπίτι της κόλασης, ο Axl είχε ένα δικό του δωμάτιο με κλειδαριά που ήταν το άβατο. Έμενε μακριά από το χάος και ήταν νηφάλιος, ενώ σκεφτόταν ξεκάθαρα τα πάντα. Αυτή η αντίθεση λειτουργούσε με τον Axl να ακούει τι έγραφαν οι άλλοι και να τραγουδάει κάνοντας τις απαραίτητες αλλαγές. Είχε τον τελικό λόγο σε όλα. Αλλά, αρχικά ο Izzy είχε πάρα πολλές ιδέες. Εκείνος ήταν ο δημιουργός το ήχου του “Appetite…”, οι κιθάρες του Slash ήταν το κερασάκι στην τούρτα. Το μπάσο του Duff ήταν περίπλοκο και ακουγόταν κι αυτό σαν lead κιθάρα, αλλά σε κάθε στίχο και κάθε ενορχήστρωση έβαζε το χεράκι του ο Axl, γιατί ήταν αυτός που έκανε τον έλεγχο ποιότητας για το συγκρότημα».

Στην ερώτηση αν θα άλλαζε κάτι στο άλμπουμ ο παραγωγός απάντησε: «μακάρι να είχαμε βάλει και το “Reckless Life” μέσα, αλλά αυτό ήταν μια διαφωνία που είχαμε και εγώ έχασα. Ίσως έχει να κάνει με το γεγονός ότι το τραγούδι συνυπογράφει ο Chris Weber, οπότε υπήρχε θέμα με το publishing, αλλά πιστεύω ότι αυτό το τραγούδι ανήκε στο άλμπουμ».

Κάντε κλικ εδώ για να διαβάσετε ολόκληρη τη συνέντευξη…