Extreme metal σκηνή είχαμε, heavy/stoner rock αποκτήσαμε. Ίσως έχει έρθει η ώρα να ανθίσει ένα παρακλάδι ακόμα, γιατί με albums όπως το «Redefine», ή το προ διετίας ντεμπούτο των Sixfornine, αποδεικνύεται πως μπορούμε κάλλιστα να απολαύσουμε hard rock/alt metal/grunge εγχώριους δίσκους πολύ υψηλού επιπέδου.

Το ότι οι Serenity Broken «το ‘χουν», το κατάλαβα από την πρώτη ακρόαση του «Commercial Suicide» το 2012. Ο διάδοχος είναι εξίσου καλός, ίσως και λίγο καλύτερος. Η κυριότερη αρετή του συγκροτήματος είναι και η μόνη που θα ‘πρεπε να μετράει: Το ποιοτικό songwriting.

Μιλάμε για album με τραγούδια, μελωδίες που θα σας μείνουν στο μυαλό, και performance με προσωπικότητα από τον Άρη στα φωνητικά. Το «Boom!» είναι ό,τι πρέπει για πρώτη επαφή με το συγκρότημα, αλλά θεωρώ πως οι καλύτερες στιγμές βρίσκονται στο δεύτερο μισό του album, με το εξαιρετικό «Deadlock», το κολλητικό ρεφρέν του «Just Live» και το «Join the Hated», μ’ ένα riff – μακρινό συγγενή του «Phobos’ Synagogue» (κι όμως). Η παραγωγή είναι εξαιρετική και πάλι, ενώ τύμπανα παίζει ο Γιώργος Κόλλιας, προσαρμόζοντας άριστα το παίξιμό του στο στυλ των Serenity Broken.

Περιμένοντας να ακούσετε τι φωνητικές μελωδίες έχει γράψει ο Corey Taylor στο καινούριο Stone Sour και να μάθετε πότε βγαίνει το επόμενο Alice in Chains, λιώστε το «Redefine».