Σύμφωνα με στατιστικά στοιχεία που έδωσε η Sony Music Entertainment στη δημοσιότητα βγήκαν στην επιφάνεια μερικά πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία αναφορικά με τη διάθεση της μουσικής και τις επιλογές που κάνει ο ακροατής/καταναλωτής όσον αφορά τον τρόπο απόκτησης των νέων μουσικών προιόντων. Πιο συγκεκριμένα, η Sony μόνο για το 2016 εξοικονόμησε 1.2 δισεκατομμύρια δολάρια από τις υπηρεσίες streaming (βλ. Spotify, Apple). Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι σε ημερήσια βάση η Sony κάνει ένα τζίρο της τάξεως των 4 εκατομμυρίων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Τα φυσικά προιόντα (όπως είναι τα CD και το βινύλιο) συνεχίζουν και κατέχουν σημαντικό μερίδιο της αγοράς αφού απέδωσαν στη Sony ίδιο χρηματικό ποσό με αυτό των υπηρεσιών streaming. Αντίθετα τα νούμερα δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά για τα επίσημα downloads, τα οποία έχουν σημειώσει πτώση της τάξεως του 40%.
Τουλάχιστον, φαίνεται ότι έχουμε περάσει σε μία εποχή περισσότερης ευσυνείδητης απόκτησης νέων μουσικών προιόντων.