Ωραίο κλίμα, με σόλο να ακούγονται από κάθε γωνία, και τις τιμές να κυμαίνονται από χαμηλές για κιθάρες μαζικής παραγωγής, μέχρι μερικές εκατοντάδες ευρώ για τις χειροποίητες, ή και χιλιάδες ευρώ για τις vintage.

DSC 0174
Οι θαμώνες, που μπορούσαν να φέρουν και τις δικές τους κιθάρες προς πώληση ή ανταλλαγή, είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν με ασύρματα ακουστικά τα σιωπηλά τζαμαρίσματα στη σιωπηλή σκηνή της Yamaha, να παρακολουθήσουν μουσικούς στη demo σκηνή, αλλά και να παρακολουθήσουν και να συμμετάσχουν με ερωτήσεις στα guitar clinics που είχαν προγραμματιστεί καθόλη τη διάρκεια των δύο ημερών. Οι πιο πολλοί μουσικοί ήταν Δανοί, ενώ στα highlights ήταν το bass ace clinic του Marco Mendoza και το guitar clinic του Gus G.
Στο δικό του guitar clinic, o Gus G., με τη βοήθεια του κινητού του τηλεφώνου (της μπάντας του, όπως είπε), μας έπαιξε μερικά κομμάτια, ενώ στα διαλείμματα, δεχόταν ερωτήσεις: πως κρατάει την πένα όταν παίζει (φαίνεται ότι την κρατάει παράδοξα) και πως εμπνέεται όταν γράφει μουσική, ποιες είναι οι μεγάλες του επιρροές (ο Gary Moore), πως ήταν να δουλεύει με τον Ozzy, κ.α. Φυσικά ήταν μια πολύ φιλική ατμόσφαιρα, με ευχάριστη συζήτηση και τεχνικό soundtrack.
DSC 0146
To τελευταίο guitar clinic ήταν ουσιαστικά μια μικρή συναυλία των Marco Mendoza, Søren Andersen, και Morten Hellborn, με τον πρώτο να εκτελεί χρέη τραγουδιστή και frontman. Σε τελείως διαφορετικό ύφος, στη «βεράντα», ακριβώς έξω από την αίθουσα των clinic, μια jazz μπάντα έκλεινε ανεπίσημα και με στυλ το φετινό Copenhagen Guitar Show.
Γιώργος Ανασοντζής
 
{galleryLiveReports/2019/CGS2019}{/gallery}