Four By Fate – Relentless

0

Οι φανατικοί οπαδοί και συλλέκτες των KISS γνωρίζουν σίγουρα το όνομα των Four By Fate καθώς πρόκειται για το σχήμα που δημιούργησαν δύο πρώην μέλη των Frehley’s Comet (solo μπάντα του original κιθαρίστα των KISS, Ace Frehley): οι Tod Howarth & John Regan. Μαζί τους έχουν τον αρχικό drummer των Skid Row, Rob Affuso και τον κιθαρίστα Patrick James. Το “Relentless” κυκλοφορεί ύστερα από δύο χρόνια προετοιμασίας και προσωπικά το είχα στη λίστα με τα albums που περίμενα με αγωνία μέσα στο 2016. Ο λόγος απλός: αυτή θα ήταν η πρώτη φορά που οι Howarth & Regan θα ηχογραφούσαν ξανά μαζί ύστερα από 28 ολόκληρα χρόνια!

Έχοντας παρακολουθήσει τη solo καριέρα του Howarth μετά την αποχώρησή του από τους Frehley’s Comet ήξερα πάνω-κάτω τι να περιμένω όσον αφορά τον τομέα της σύνθεσης. Δηλαδή, μία διάθεση για μελωδικό hard rock με μία ξεκάθαρη δόση από έναν alternative 90ς ήχο που τόσο πετυχημένα πάντρευε ο Howarth στις solo δουλειές του. Και πράγματι υπήρχαν μερικές τέτοιες συνθετικές στιγμές (π.χ. το “I Give” ή το “On My Own”) που θυμίζουν ύστερους Dokken. Αυτό όμως που πραγματικά ξεχωρίζει στο “Relentless” είναι το πρώτο μισό του δίσκου αφού εδώ οι Four By Fate καταθέτουν 4 εξαιρετικές συνθέσεις: Το “These Times Are Hard For Lovers” το οποίο είχαμε ακούσει πρώτη φορά από τον John Waite στα 80ς αποτελεί το ιδανικό εναρκτήριο κομμάτι, το “Moonshine” είναι μακράν το καλύτερο κομμάτι του δίσκου, ένας hard rock δυναμίτης που θυμίζει την ατμόσφαιρα του ομώνυμου δίσκου των Motley Crue (1994) και τα “Hangin’ On”, “Levee Breach” με τον Howarth να είναι εκπληκτικός στα φωνητικά. Αξίζει να σημειώσουμε ότι υπάρχουν δύο ακόμη διασκευές που ούτε λίγο ούτε πολύ παραμένουν πιστές στις αρχικές εκτελέσεις. Πρόκειται για τα “It’s Over Now” (Frehley’s Comet) και “Rock And Roll Hoochie Koo (Johnny Winter).

Το “Relentless” είναι ένα καλό πρώτο δείγμα από τους Four By Fate και ελπίζουμε να ακούσουμε περισσότερα από αυτούς στο μέλλον.

Highlight: Ο μακαρίτης A.J. Pero (Twisted Sister) ηχογράφησε 6 κομμάτια στο δίσκο τα οποία –κατά πάσα πιθανότητα- αποτελούν την τελευταία παρακαταθήκη του στη μουσική.