Αρχική ΝΕΑ O VANDENBERG ... ΝΕΑ O VANDENBERG ΞΑΝΑ ΣΤΗ ΣΚΗΝΗ ΜΕ ΤΟΥΣ WHITESNAKE 12/08/2016 FacebookXPinterestWhatsApp O Adrian Vandenberg ξαναβρέθηκε στη σκηνή με τους Whitesnake κατά τη διάρκεια της headlining εμφάνισης τους στο Tilburg της Ολλανδίας. Έπαιξαν μαζί τα κλασικά “Here I Go Again” & “Still of the Night”. ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΑΡΘΡΑΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΗΜΙΟΥΡΓΟ ΝΕΑ Νέο video από τον Kai Hansen ΝΕΑ Το νέο video του Jon Schaffer ΝΕΑ H τελευταία (;) συναυλία των Edguy ΝΕΑ Έτοιμοι να ηχογραφήσουν το νέο τους άλμπουμ οι Metal Commandos ΝΕΑ Ποια άλμπουμ θα παίξουν ολόκληρα live οι Manowar το 2027