Σχεδόν μια εικοσαετία ενεργοί οι αυστριακοί symphonic metallers Edenbridge παρουσιάζουν τον ένατο στούντιο δίσκο χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις. Είναι γεμάτος catchy guitar riffs με ορχηστρικά μέρη που ταιριάζουν όμορφα. Υπάρχουν κάποια μεσοανατολίτικα στοιχεία τα οποία προσθέτουν στην ατμόσφαιρα του δίσκου. Ιδιαίτερα στο “Return To Grace” το οποίο περιέχει κοφτά guitar riffs και γρήγορους ρυθμούς που δίνουν την απαραίτητη δύναμη που χρειάζεται το κομμάτι. Επίσης, περιέχει ένα από τα ωραιότερα κιθαριστικά σόλο του δίσκου. Οι επιρροές από Nightwish είναι εμφανής στο “The Visitor” και δεν ενοχλούν.
Ομολογώ ότι η απαλή φωνή της Sabine Edelsbacher, αν και πολύ καλή τεχνικά, δεν με ενθουσίασε καθώς πιστεύω ότι της λείπει η απαραίτητη δύναμη που χρειάζονται τα πιο γρήγορα κομμάτια του δίσκου. Όσο και να προσπαθεί να βοηθήσει η χορωδία που την συνοδεύει δεν προσφέρει κάτι που μπορεί να σου μείνει αξιομνημόνευτο. Μου είχε κάνει εντύπωση όταν την είχα πρωτοακούσει στην μπαλάντα κομματάρα “Νο Pain For The Dead” των Angra αλλά σε αυτό τον δίσκο άρχισε να με κουράζει καθώς ακούγεται μονότονη. Στις μπαλάντες “Until The End of Time” και “Only A Whiff Of Life” η χροιά της ταιριάζει ιδανικά και σε ταξιδεύει. Στα θετικά η παρουσία του Erik Mårtensson (Eclipse) στο πρώτο.
Στο μεγαλειώδες mid-tempo “A Turnaround In Art” η ορχήστρα λειτουργεί άψογα με την χαμηλοκουρδισμένη κιθάρα του Lanvall και το ρυθμικό μέρος της μπάντας.
Το εντυπωσιακό δωδεκάλεπτο “The Greatest Gift of All” είναι από τις πιο όμορφα επικές στιγμές του δίσκου. Ένα μαγικό ταξίδι γεμάτο ορχηστρικά μέρη και χορωδίες.  

Είμαι σίγουρος πως οπαδοί των Nightwish και γενικά του symphonic metal θα απολαύσουν αυτή την κυκλοφορία καθώς είναι γεμάτη συναίσθημα και μεγαλειώδεις συνθέσεις. Απόλαυση η έξοχη συνεργασία της Junge Philharmonie Freistadt Orchestra με την μουσική των Edenbridge καθώς δημιουργείται μια ευχάριστη αίσθηση μελωδικότητας και λυρισμού καθ’ όλη την διάρκεια του δίσκου.