Τι κι αν τα προβλήματα δε λένε να σταματήσουν; Πάνω που το συγκρότημα έδεσε και βρήκε το δρόμο του έχοντας στις τάξεις του τον ιδανικό τραγουδιστή μετά την απομάκρυνση του Geoff Tate, έφτασε τώρα (τι τώρα, εδώ κι ενάμιση χρόνο περίπου) να ψάχνει τον drummer του, εντός Seattle!

O Scott Rockenfield όπως είναι εδώ και καιρό γνωστό, δε συμμετέχει στο νέο album των Queensrÿche το οποίο κυκλοφορεί με δύο μόνο από τα μέλη της original σύνθεσης της μπάντας. Στη δεδομένη ερώτηση πολλών fans σχετικά με το τι μπορεί να σημαίνει αυτό για το δίσκο και κατ’ επέκταση για το συγκρότημα, η απάντηση είναι ότι το “The Verdict” είναι ό,τι καλύτερο έχουν κυκλοφορήσει οι Queensrÿche από την εποχή που ο Todd La Torre ανέλαβε τραγουδιστής τους. Τώρα βέβαια εκτελεί και χρέη drummer στο δίσκο και μπορώ να πω ότι ναι μεν σε καμία περίπτωση τα τύμπανα δεν ακούγεται σαν του Rockenfield, από την άλλη πλευρά, το παίξιμο του δένει άριστα με το heavy ύφος του δίσκου.

Οι Queensrÿche έχουν πλέον τη δική τους εξέλιξη μετά το restart του 2012 και το ένα βήμα μπροστά σε σχέση με το “Condition Human” τρεισήμισι χρόνια πριν, είναι εμφανές.
Το “The Verdict” είναι γεμάτο heavy riffs και εξαιρετικά solo από τους Wilton και Lundgren κι όσο για τις μελωδίες και τα φωνητικά του La Torre, είναι πιο επιθετικά από ποτέ. Συνθετικά, έχουμε ένα εξαιρετικό φεγγάρι από το συγκρότημα με πολλές και ενδιαφέρουσες ιδέες που ξεδιπλώνονται σχεδόν σε κάθε κομμάτι, με την ενέργεια και τη δύναμη να περισσεύουν. Τα “Blood Of The Levant”, “Man The Machine”, “Light-Years”, “Dark Reverie” είναι στιγμές που αρέσουν σε κάθε metal οπαδό, ενώ το εκπληκτικό “Portrait” που κλείνει το album θυμίζει τα τελειώματα των κλασσικών δίσκων των Queensrÿche που όλοι μας λατρέψαμε.

Πρόκειται για ένα πραγματικά εξαιρετικό album, σε πείσμα όσων έχει τραβήξει κατά την τελευταία δεκαετία αυτό το συγκρότημα. Η…ετυμηγορία λοιπόν, δε θα μπορούσε να είναι άλλη από το : Σπεύσατε!