Με το που άκουσα την πρώτη νότα, δεν αστειεύομαι καθόλου, από το πρώτο δευτερόλεπτο, σκέφτηκα “AOR”! Όχι, δεν διαθέτω ΤΟ αυτί, ούτε είμαι κάνας τρελάκιας μουσικάντης που ξεχωρίζει από τρία χιλιόμετρα μακριά αν κάποιο όργανο είναι ξεκούρδιστο ένα τρίτο του τόνου. Απλά, ήταν ΠΟΛΥ εύκολο να το σκεφτώ… Φανταστείτε το σκηνικό. Περπατάς αμέριμνος, ακούς φευγαλέα τις πρώτες νότες του “Holding on to your love” και λες αμέσως «Πω, ρε, μάγκα μου, τι ωραία πράματα είναι τούτα»! Έτσι λειτουργεί το σύστημα…
 
Οι Σκανδιναβοί το έχουν το AOR. Είναι μανούλες, τους πάει πολύ. Καλά, έχουν και τα άλλα «είδη» του Ροκ, δεν το συζητάμε, παίζουν τα πάντα. Εδώ πάλι έχουμε να κάνουμε με τη σύμπραξη ορισμένων μουσικωραίων από διάφορα σχήματα, αυτό που ονομάζουμε στα Ελληνικά «Σούπεργκρουπ». O Michael Eriksen (Νορβηγός, τραγουδιστής των Circus Maximus) και ο Torsti Spoof (Φιλανδός, κιθαρίστας των Leverage και παραγωγός) βρίσκουν άλλους τρεις παιχταράδες και με τη συνθετική βοήθεια φίλων, μουσικών συντρόφων και λοιπών, φτιάχνουν αυτό εδώ το άλμπουμ, το πρώτο τους. Το έχω ξαναγράψει για παρόμοιες προσπάθειες, πάντα ελπίζω να υπάρχει συνέχεια, αν και είναι δύσκολο, γιατί τέτοια άλμπουμ σπάνια δεν βγαίνουν τζετένια. Το ίδιο ισχύει και εδώ και μάλιστα παρά-ισχύει.

Άψογο Σταμελικό AOR, εγκεκριμένο από όλες τις μέγιστες μπάντες του είδους. Δεν αναφέρω ονόματα και στυλ γιατί αυτοί εδώ οι τύποι θυμίζουν όλα και τίποτα. Τα πλήκτρα είναι κινηματογραφικά, η φωνή ταξιδιάρικη, η μελωδία σκέτη καψούρα και η διάθεση για πάρτι έκδηλη. Κάπως έτσι φτάνουμε να έχουμε δώδεκα κομμάτια ένα κι ένα. Τώρα περνάει από τα αυτιά μου η μπαλάντα “Angel”… Ο John G. Avildsen θα τους ήθελε σίγουρα για το OST για κάποια από τις ταινίες του, δεν το συζητώ! Ξεχειλίζει η μελωδία, αγκαλιάζει η ζέστα, μελώνουν τα θέματα…

Ευχαριστούμε, παίδες! Το τσιμπήσατε το Άριστα και πολύ άνετα μάλιστα!